Медіаосвіта – частина освітнього процесу, спрямована на формування в суспільстві медіакультури, підготовку особистості до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою мас-медіа, включаючи як традиційні (друковані видання, радіо, кіно, телебачення), так і новітні (комп’ютерно опосередковане спілкування, інтернет, мобільна телефонія) медіа з урахуванням розвитку інформаційно-комунікаційних технологій. Концепція базується на вивченні стану медіакультури населення України та міжнародному досвіді організації медіаосвіти.
За таких обставин, надзвичайно важливим є формування національної стійкості, яка визначається, як здатність функціонувати в умовах впливу зовнішніх та внутрішніх загроз, відновлюватись після всіх їх проявів.
У період дезінформації та російської агресії для нашої країни питання медіаграмотності, ґендерно-збалансованого медіа контенту, розвитку суспільного мовлення та протидії гібридним інформаційним загрозам, свободи слова, боротьби з фейками та масовою дезінформацією є пріоритетними. Більше того, Україна вже має певний практичний досвід протидії таким зовнішнім інформаційним атакам і може бути прикладом для інших країн.